loading...
پی دی اف بانک
جابر بازدید : 277 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

در این پست نرم افزار نمونه سوالات عمومی پیام نور را برای شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم این پست رضایت شما کاربران عزیز را به خود جلب کند.

این نرم افزار مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور می‌باشد و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند.

 

(دانلود این فایل به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

برای دانلود فایل نرم افزار نمونه سوالات پیام نور به ادامه مطلب مراجعه کنید

جابر بازدید : 405 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (1)

یکی از نرم افزارهای رسم مولکول های پیچیده شیمی به صورت دو بعدی میباشد .
تقریبا در تمام گرایشهای شیمی و در تمام مقاطع تحصیلی نیاز به رسم ساختمان مولکولی برای نگارش انواع  تحقیق، پایان نامه و حتی گزارشهای فنی به چشم میخورد. به صورتی که حتی  استفاده از نرم افزارهای استانداردی چون MS Office Word بدون نصب افزونه های لازم نمیتواند از کارایی لازم برخوردار باشد.
در نرم افزار Molecule Maker تقریبا تمام موارد مورد نیاز برای یک رسم ساختار های مولکولی در نظر گرفته شده است .

 

(دانلود این نرم افزار به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید

جابر بازدید : 96 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

احتمالا همه شما با دیکشنری محبوب بابیلون آشنا هستید. این دیکشنری امکان دسترسی سریع به ترجمه کلمات را با یک کلیک فراهم میکند.

 

سادگی محیط و امکانات متنوع دیکشنری بابیلون باعث شده است تا این نرم افزار محبوب ترین دیکشنری در تمام دنیا باشد. چیزی که باعث محبوبیت Babylon شده این است که واژه نامه های مختلفی برای تمام زبان های دنیا (از جمله زبان فارسی) برای آن وجود دارد.

علاوه بر واژه نامه هایی که به صورت رسمی از طرف سایت Babylon ارائه میشود، خود کاربران هم میتوانند واژه نامه هایی را تولید و منتشر کنند تا توسط سایرین قابل استفاده باشد. امروزه واژه نامه های بابیلون برای بیش از 100 زبان مختلف و همچنین هزاران موضوع عمومی و تخصصی در دسترس کاربران است که میتوانند آنها را دانلود و به نرم افزار بابیلون اضافه کنند.

 

(دانلود این نرم افزار به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

برای دانلود نسخه جدید نرم افزار مترجم بابیلون به ادامه مطلب مراجعه کنید

جابر بازدید : 144 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

سلام دوستان

 

در این پست نرم افزار ماشین حسابی قدرتمند را برای شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم این پست برای شما مفید واقع شود.

 

RedCrab Calculator ماشین حسابی علمی است که دارای یک ویرایشگر فرمول پیشرفته میباشد. دستورات ریاضی که در کامپیوتر نمی توان وارد کرد را می شود در این ویرایشگر به راحتی وارد کرد. همچنین این ماشین حساب میتواند  بسیاری از معادلات ریاضی و فیزیک شما را حل کند. اگر از ماشین حساب ساده ی کامپیوتر خود خسته شده اید و به دنبال یک ماشین حساب پیشرفته هستید این نرم افزار را از دست ندهید.

 

(دانلود این فایل به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

جابر بازدید : 176 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

سلام دوستان

 

در این پست به درخواست شما نرم افزار Word to PDF را قرار دادیم. امیدواریم این نرم افزار رضایت شما را جلب کند.

 

(دانلود این فایل به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

برای دانلود فایل Word to PDF به ادامه مطلب مراجعه کنید

جابر بازدید : 127 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Algebrator می توانید فرمول ها و معادلات فوق العاده پیچیده ی ریاضیات را در مدت بسیار کمی حل نمایید . شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود معادلات مطرح شده در مبحث های مختلف ریاضیات مانند معادلات، انتگرال گیری، بررسی توابع، ریشه یابی، لگاریتم، ماتریس، توابع مثلثاتی و … را نوشته و حل نمایید Algebrator .مهارت شما را در حل تمرینات دشوار بالا برده تا قادر باشید سخت ترین مسائل ریاضی را به آسانی حل کنید و اگر از درسی عقب مانده اید یا آن را بخوبی متوجه نشده اید، پاسخ تشریحی تمام سوالات خود را ریز به ریز و مرحله به مرحله از این برنامه دریافت کنید.

(دانلود این فایل به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

برای دانلود فایل نرم افزار Algebrator به ادامه مطلب مراجعه کنید

جابر بازدید : 69 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player 14.0.0.125 Final فلش پلیر نرم افزار معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو، تبلیغات سایت ها، انجام بازی های آنلاین وبه  نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera،  AOL،   +  اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و 7 و 8 مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

(دانلود این فایل به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

Adobe Flash Playerبرای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه کنید

جابر بازدید : 92 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار طراحی آزمون های مجازی

 Quiz Press v2.5.12 ، یک نرم افزار بسیار عالی برای طراحی آزمون های مختلف می باشد. با استفاده از Quiz Press شما قادر خواهید بود به شکل کاملا ساده اما حرفه ای آزمون های مجازی را در طراح های مختلف )تستی ، جاخالی ، جواب کوتاه ، صحیح و غلط و کلوز تست و ردینگ (طراحی نمایید.

از جمله امکانات بسیار عالی آن خروجی آزمون ها در قالب فایل فلش می باشد.یعنی بدون دردسر برنامه نویسی برای آزمون ها این نرم افزار یک فایل فلش خروجی داده و آن را می توانید در هر جا و هر سیستمی که خواستید اجرا کنید و در آن سیستم آزمون خود را برگذار کرده و همچنین نتایج و پاسخ های خود را نیز به صورت هوشمند نمایش دهید. 

 

(دانلود این فایل به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

برای دانلود نرم افزار طراحی آزمون های مجازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

جابر بازدید : 84 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

حتما همه ی شما در دوران دبیرستان در درس ریاضی با مبحث ماتریس آشنا شده اید و یا هم اکنون در حال آموزش و آشنایی با این مبحث هستید. امروز در سایت پی دی اف بانک به کمک سایت وطن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید کلیه ی مسائل ماتریسی را به راحتی حل کنید! فقط کافیست که شما معادله مسئله را در منوی سمت چپ نرم افزار Matrix Calculator بنویسید و سپس بر روی یکی از گزینه های مرتبط با صورت مسئله کلیک کنید که در این صورت در منوی سمت راست نرم افزار پاسخ مسئله مورد نظر خود را مشاهده خواهید کرد.

 

(دانلود این فایل به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

Matrix Calculator Pro v5.3برای دانلود فایل  به ادامه مطلب مرجعه کنید

جابر بازدید : 200 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

سلام دوستان

 

در این پست فیلم آموزشی کوتاه را برای انجام هر چه سریعتر محاسبات ریاضی را قرار داده ایم. با فراگیری این آموزش سرعت شما در محاسبات بسته به ضریب هوشی شما چند برابر می شود. امیدواریم این مجموعه آموزشی بی نظیر به شما عزیزان کمک فراوانی کند.

 

(دانلود این فایل به صورت کاملا رایگان می باشد)

 

برای دانلود فیلم آموزشی به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر دوست دارید به چه مباحثی در سایت بپردازیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 5,187
  • بازدید کلی : 39,107